Vragen over Entheesiast en haar producten

1. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Onze Algemene Voorwaarden vindt je hier.

2. Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Ons privacybeleid kun je hier nalezen.

3. Zijn alle bedragen inclusief BTW? 

Ja, alle prijzen van de producten zijn inclusief BTW.

4. Hebben jullie ook een winkel?

Nee, we hebben geen fysieke winkel wel verschillende verkooppunten die onze thee verkopen. De theepakketjes worden veelal alleen in onze webshop verkocht. Wel is het mogelijk om op afspraak je bestelling af te halen.

5. Waar komt de thee vandaan?

Om de kwaliteit te waarborgen werkt Entheesiast alleen samen met leveranciers die voldoen aan de hoogste Europese voedingsreglementen. De thee/kruiden uit ons assortiment komen uit Europa(kruiden), China, India, Zuid-Afrika en sinds kort uit Nederland.

6. Hebben jullie ook biologische thee?

Onze biologische thee geven wij het ‘Puur Natuur’ kenmerk. Dus wanneer dit bij een theesoort staat vermeldt, is het van biologische afkomst.

7. Leveren jullie ook aan horeca of retail?

Jazeker! Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.

8. Kan ik zelf een theepakket samenstellen? 

Dat kan zeker:-). Kies in de webshop de producten en het kaartje en geef in het opmerkingenveld aan dat het om een cadeau gaat en welke persoonlijke boodschap we op het kaartje mogen schrijven of stuur een mail naar info@entheesiast.nl met je wensen en wij pakken het feestelijk voor je in. 

9. Kan ik als bedrijf grotere aantallen bestellen?

Dat is zeker mogelijk, stuur een gerust een mail naar info@entheesiast.nl en dan horen we graag wat de wensen zijn.

10. Kan ik als bedrijf meerdere pakketten naar verschillende adressen laten verzenden? 

Ja hoor dat kan! Stuur gerust een mail naar info@entheesiast.nl met de wensen. 

 

Betalen & Verzenden

 

1. Hoe kan ik betalen?

Je betaalt eenvoudig online met Ideal via je eigen bank. Daarnaast geven wij nog de mogelijk om vooraf te betalen en betalen bij afhalen. Voor bedrijven is er de mogelijkheid om te betalen via factuur. Stuur hiervoor een mail naar info@entheesiast.nl. De betalingstermijn voor betalen via factuur is binnen 14 dagen. De factuur wordt alleen digitaal verzonden! 

2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?                                                                                  

Na de ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending. Levertijd tussen de 1 à 3 werkdagen (dit is afhankelijk van de drukte bij Post NL). Je ontvangt op de dag van verzending een verzendbevestiging met track and trace.                                                                                                                                           

3. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor een brievenbuspakketje zijn € 4,00 en voor pakketpost € 6,50. Wij verzenden met PostNL.

4. Ik woon in de buurt. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan! Kies bij het afrekenmenu de optie ‘afhalen’. Er worden dan geen verzendkosten berekend. Het pakketje kun je dan afhalen bij mij thuis in Menaam.

Overig

 

1. Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?

Neem gerust contact met ons op via info@entheesiast.nl. Wij beantwoorden graag al je vragen.